کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9325 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جریمه ۱۶۳ میلیون دلاری در انتظار یک فروشنده ضد ویروس

دادگاه فدرال آمریکا زنی را که براساس قوانین کمیسیون فدرال تجارت اقدام به اجرای یک باج افزار کرده و در پی آن یک میلیون نفر در شش کشور مجبور به خرید یک نرم افزار امنیتی قلابی شدند را به پرداخت 163 میلیون دلار متهم کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ یک دادگاه فدرال براساس شکایت کمیسیون فدرال تجارت این زن را که اقدام به راه اندازی این باج افزار برای فروش نرم افزار قلابی امنیتی خود کرده بود را متهم کرد.

این تصمیم به دنبال دو جلسه دادرسی توسط قاضی ریچارد بنت که ریاست این پرونده را برعهده داشت، اتخاذ شده است. همچنین در این حکم آمده است که کریستی راس ، متهم، باید به طور موقت زندانی شده و از فروش نرم افزار رایانه ای و دخالت در کاربر نرم افزار توسط مشتری به هر شکلی دور بماند.

این نرم افزار تقلبی که معمولا از آن با عنوان باج افزار یا ضد ویروس قلابی یاد می شود یک نوع نرم افزار باج گیری برای فریب دادن کاربر است.

این نرم افزار به طول تقلبی به کاربر می گوید که رایانه آنها دربرگیرنده ویروسها، اشتباهات سیستمی، جاسوس افزار و یا هرزه نگاری است. این نرم افزار پس از آن اطلاعاتی را برای کمک به کاربر تبلیغ می کرد تا کاربر آن را به صورت آنلاین خریداری کرده، بی درنگ دانلود کند و مشکلات سیستم خود را رفع کند. اما حقیقت ماجرا این است که تمام ادعاهای پاک کنندگی باج افزارها تقلبی است.

براساس اظهارات کمیسیون فدرات تجارت کریستی راس باهمراه سم جین، دنیل ساندین، مارک دی سوز و جیمز رنو به عنوان رئیس و کارمندان شرکت بازاریابی نوآورانه مستقر در کشور بلیز و یک شرکت فرعی به عنوان شرکت خدمات اینترنتی بایت هاستینگ در شهر سین سیناتی معرفی کردند.

این کمیسیون اعلام کرد که این عملیات با استفاده از سیستم تبلیغاتی ماهرانه، فناورانه اینترنتی و با هدف ارائه نتیجه اسکن سیستم ارائه می شد تا بتواند فایلهای خطرناک و یا برنامه های مضر را روی رایانه افراد شناسایی کند و پس از آن مشتری را ترغیب کند تا این نرم افزار را به بهای 40 تا 60 دلار برای حل این مشکلات خریداری کند.

درحقیقت کاربر فریب یک برنامه امنیتی تلقبی را خورده و پولی برای هیچ پرداخت کرده است و از سوی دیگر احتمالا اطلاعات کارتهای اعتباری و یا اطلاعات شخصی درون رایانه خود را در اختیار افراد متقلب قرار داده است. این نوع برنامه ها که کاربر را وادار به پرداخت پول برای حل مشکلات امنیتی می کند که هیچ گاه هم وجود نداشته اند ترس افزار یا باج افزار می گویند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11380 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/07/17 تعداد مشاهده: 1449
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

حميد 1391/07/17 23:28
همه ضد ویروسها مشکوک هستند. این یکی ناشی کار کرده گیر افتاده | آخ اگه این پول مال من بود چه کارها باهاش نمی کردم. اول از همه یه مرغ داری می خریدم. دوم کشتارگاه مرغ راه اندازی می کردم. سوم اتحادیه مرغداران می زدم. بعدش یه مرغ فروشی بعدش یه مرغ نوایی می زدم. بعدش یه سایت قلعه مرغی دات کام می زدم.